Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας. Με την χρήση της ιστοσελίδας μας αποδέχεστε τον ορισμό cookies. Μάθετε περισσότερα.
Συχνές Ερωτήσεις
ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΑΓΟΡΕΣ
Πως μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό στο tshirtakias;
Ακολουθώντας την διαδικασία εγγραφής. Πάτησε το κουμπί Εγγραφή στην αρχή της σελίδας. Στην συνέχεια δήλωσε τα στοιχεία σου στα απαραίτητα πεδία. (Όνομα, Επίθετο, e-mail, κωδικός).
Πως μπορώ να παραγγείλω από το tshirtakias;
Η δημιουργία παραγγελίας είναι απλή διαδικασία, αρκεί να έχεις λογαριασμό στο tshirtakias:
- Όταν βρεις το αντικείμενο που σε ενδιαφέρει, θα μεταφερθείς άμεσα στην σελίδα του προϊόντος όπου θα έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις το ή τα στυλ που είναι διαθέσιμα, στα αντίστοιχα χρώματα και μεγέθη. Θα πρέπει να το προσθέσεις στο καλάθι των αγορών σου πατώντας το κουμπί Αγορά.
- Αφού έχεις προσθέσει όλα τα αντικείμενα που σε ενδιαφέρουν στο καλάθι σου, πατώντας πάνω στο εικονίδιο του καλαθιού, θα τα βρεις όλα συγκεντρωμένα εκεί.
- Έλεγξε προσεκτικά την παραγγελία σου. Στην συνέχεια πάτα το κουμπί Ολοκλήρωση Αγορών. Θα μεταφερθείς στην επόμενη σελίδα, όπου εκεί θα συμπληρώσεις τα στοιχεία αποστολής και στην επόμενη την μέθοδο αποστολής που επιθυμείς.
- Πατώντας Συνέχεια, θα μεταφερθείς στην σελίδα όπου θα συμπληρώσεις τα στοιχεία πληρωμής σου. έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις έναν από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής.
- Εφόσον έχεις ελέγξει όλα τα στοιχεία αποστολής καθώς και το συνολικό κόστος που έχει προκύψει, πατάς το κουμπί Κάντε Παραγγελία. Η παραγγελία σου μόλις καταχωρήθηκε στο ηλεκτρονικό μας σύστημα και θα λάβεις ένα ενημερωτικό e-mail.
Σημείωση: Για να βεβαιωθείς ότι έλαβες το e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας έλεγξε και τον φάκελο του spam (Ανεπιθυμητα).
Πώς θα βρω το μέγεθός μου;
Είναι πολύ απλό. Αφού επιλέξετε στυλ και χρώμα για το μπλουζάκι σας, υπάρχει η επιλογή Μέγεθος. Για να δείτε όλες τις διαστάσεις για το t-shirt που έχετε επιλέξει, πατήστε στο Πληροφορίες Μεγεθών. Οι μετρήσεις είναι πιθανόν να έχουν κάποιες μικρές αποκλίσεις σε μεμονωμένες περιπτώσεις. Για να είστε ακόμα πιο σίγουροι, μετρήστε ένα μπλουζάκι που ήδη έχετε και προσπαθήστε να βρείτε αυτό που είναι πλησιέστερο σε σχέση με τα μπλουζάκια μας.
Θα μπορούσα να τυπώσω κάποιο δικό μου σχέδιο;
Και βέβαια! Στείλτε μας το αρχείο που σας ενδιαφέρει μέσω e-mail και θα βρούμε την καλύτερη λύση για σας επικοινωνώντας με e-mail για να έχετε και την τελική προεπισκόπηση αυτού που θέλετε. Θα πρέπει να είναι σε ηλεκτρονική μορφή (.jpgs, .gifs, .pngs)
Σημείωση: Η φωτογραφία θα πρέπει να έχει μια σχετικά καλή ανάλυση (150-300 dpi) ή σε pixel από 800x600 και πάνω.
Τι επιλογές τρόπου πληρωμής έχω;
- PayPal
Πατώντας «Ολοκλήρωση Παραγγελίας», θα μεταφερθείς στην σελίδα του PAYPAL όπου εκεί θα ακολουθήσεις τις οδηγίες που θα σου δοθούν. Εφόσον η συναλλαγή είναι επιτυχής, θα μεταφερθείς πίσω στην σελίδα μας, και ένα e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σου θα σου έχει σταλεί. - Αντικαταβολή.
Η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι διαθέσιμη μόνο για παραδόσεις που αφορούν την Ελλάδα. Με την αντικαταβολή, έχεις την δυνατότητα να πληρώσεις κατά την στιγμή της παράδοσης. Τα προϊόντα σου θα παραδοθούν μέσω της εταιρείας που συνεργαζόμαστε (ACS Courier). - Τραπεζική Κατάθεση.
Μπορείς να καταθέσεις τα χρήματα που αντιστοιχούν στην παραγγελία σου σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς μας.
Σημείωση: Η αποστολή της παραγγελίας θα γίνεται μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης.
Πως μπορώ να παρακολουθώ το ιστορικό των παραγγελιών μου;
Εφόσον έχεις κάνει είσοδο στον λογαριασμό σου, μπορείς να δεις τις παραγγελίες σου. Πατώντας πάνω στην ενότητα Οι Παραγγελίες μου. Εκεί μπορείς να δεις όλες τις προηγούμενες παραγγελίες σου. Εάν θέλεις να δεις περισσότερες πληροφορίες για κάθε μία από αυτές, πάτησε πάνω στον αριθμό στην παραγγελία που επιθυμείς.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
Πότε και πώς θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Για τις αποστολές εντός Ελλάδος απαιτούνται 2-5 εργάσιμες ημέρες. Τις αποστολές εντός Ελλάδος αναλαμβάνει η εταιρία ACS Courier. Για τις αποστολές εκτός Ελλάδος απαιτούνται 4-10 ημέρες. Οι αποστολές εκτός Ελλάδας γίνονται με τα ΕΛΤΑ.
Η πλειοψηφία των παραγγελιών, μπαίνουν στην διαδικασία της παραγωγής, συνήθως την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Συνήθως, όλες οι αποστολές στέλνονται καθημερινά στις 16.00, ώρα Ελλάδος. Κάθε παραγγελία που καταχωρείται, λίγο πριν την προαναφερόμενη ώρα αποστέλλεται συνήθως την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Κάθε παραγγελία που καταχωρείται, λίγο πριν την προαναφερόμενη ώρα αποστέλλεται συνήθως την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Για τις παραγγελίες που αφορούν διεθνείς προορισμούς και αποστέλλονται μέσω των Ελληνικών ταχυδρομείων, απαιτούνται 1-3 εβδομάδες. Κάποιες καθυστερήσεις μπορεί να προκύψουν εάν κρατηθούν στα τελωνεία της εκάστοτε χώρας. Γι αυτό είναι πιθανόν να απαιτηθούν και μέχρι 4-5 εβδομάδες μέχρι την παράδοσή τους.
Ποιο είναι το κόστος αποστολής;
Για αποστολές εντός Ελλάδας και εξόφληση με πιστωτική κάρτα ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό το κόστος ανέρχεται στο ποσό των €4,99 ανεξάρτητα από το μέγεθος της παραγγελίας.
Για αποστολές εντός Ελλάδας και εξόφληση με αντικαταβολή το κόστος ανέρχεται στο ποσό των €6,99 ανεξάρτητα από το μέγεθος της παραγγελίας.
Για αποστολές στο εξωτερικό το κόστος προσαρμόζεται ανάλογα με τη χώρα προορισμού και το μέγεθος της παραγγελίας. Το κόστος αποστολής στο εξωτερικό υπολογίζεται αυτόματα στη διαδικασία παραγγελίας. Θα ενημερωθείτε για το κόστος πριν την παραγγελία σας. Ενδεικτικά, εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Εσθονία, Ην. Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Ολλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τσεχία, Φινλανδία, Κύπρος Ελβετία, Ισλανδία, Νορβηγία) το κόστος αποστολής για δύο μπλουζάκια ανέρχεται στο ποσό των €8,00, ενώ για τις υπόλοιπες χώρες το κόστος αποστολής για δύο μπλουζάκια ανέρχεται στο ποσό των €9,00.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Ποια είναι η πολιτική επιστροφών;
Εάν δεν έμεινες ευχαριστημένος με τα προϊόντα μας, μπορείς να μας τα επιστρέψεις επιλέγοντας έναν από τους παρακάτω τρόπους:
- Αντικατάστασή τους με ένα άλλο προϊόν
- Επιστροφή χρημάτων
Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, χωρίς να αναφέρεις τούς λόγους και με μοναδική επιβάρυνση τη δαπάνη επιστροφής του προϊόντος.
Ο Tshirtakias, οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής) εντός δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποίαν ενημερώθηκε από εσένα ότι επιστρέφεις το προϊόν.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Όλα τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση. Η αποδοχή προϊόντων για προϊόντα που έχουν πλυθεί ή έχουν φορεθεί δεν θα είναι δυνατή, και θα επιστρέφονται πίσω.
Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με την πολιτική επιστροφών, επικοινώνησε μαζί μας και θα είναι χαρά μας να σε εξυπηρετήσουμε.
- Πολιτική αντικατάστασης προϊόντων
Η πολιτική μας σχετικά με την αντικατάσταση των προϊόντων, μπορεί να πραγματοποιηθεί για προϊόντα ίσης αξίας.
Εάν το προϊόν αγοράστηκε σε περίοδο εκπτώσεων, η αντικατάστασή του μπορεί να πραγματοποιηθεί με προϊόντα ίσης αξίας. Αν η τιμή του προϊόντος έχει την δεδομένη χρονική στιγμή υψηλότερη τιμή, από την τιμή αγοράς, στην συγκεκριμένη περίπτωση το μόνο που μπορεί να πραγματοποιηθεί είναι η αλλαγή του μεγέθους, αν και εφόσον είναι διαθέσιμο.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Ακυρώσεις για οποιοδήποτε λόγο γίνονται δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 24 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Τα χρήματά σας θα σας επιστραφούν εντός 5 εργάσιμων ημερών μετά από συνεννόηση μαζί σας.
Στην περίπτωση όπου η παραγγελία σου έχει αποσταλεί, ενημέρωσέ μας, χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας, και θα σε ενημερώσουμε με περισσότερες πληροφορίες.
Η επιστροφή χρημάτων σε παραγγελίες που έχουν σταλεί, είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί, χωρίς όμως να περιλαμβάνεται το κόστος των μεταφορικών.
Ποιος χρεώνεται το κόστος επιστροφής;
Στην περίπτωση όπου παρέλαβες κάποιο ελαττωματικό προϊόν, τα κόστη των μεταφορικών επιβαρύνουν αποκλειστικά το tshirtakias, εφόσον αποσταλούν:
Για αποστολές εντός Ελλάδας - μέσω της ACS Courier που συνεργαζόμαστε.
Για αποστολές που αφορούν διεθνείς προορισμούς - μέσω Ελληνικών Ταχυδρομείων (EΛ.ΤΑ) – Συστημένα.
Στην περίπτωση όπου η επιστροφή πραγματοποιείται λόγω ότι δεν σε ικανοποίησε το προϊόν ή επιθυμείς αντικατάσταση με ένα άλλο προϊόν, τα κόστη μεταφορικών βαρύνουν εσένα
Πριν στείλεις οποιαδήποτε προϊόν για αποστολή, στείλε μας ένα e-mail στο support [at] tshirtakias [dot] gr για να σου δώσουμε περισσότερες πληροφορίες.
Τα αρχικά κόστη μεταφορικών, δεν επιστρέφονται, παρά μόνο στην περίπτωση όπου παρέλαβες κάτι ελαττωματικό από την εταιρεία μας.
Γιατί ακυρώθηκε η παραγγελία μου;
Εάν για οποιαδήποτε λόγο η παραγγελία σου ακυρώθηκε θα λάβεις ένα e-mail που θα σε ενημερώσει σχετικά με τους λόγους.
Συνήθως μία παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί για τους παρακάτω λόγους:
1. Πρόβλημα με την έγκριση των στοιχείων της πιστωτικής σου κάρτας ή του PAYPAL από την ίδια την τράπεζα ή το PAYPAL.
Δοκίμασε να ξαναπεράσεις τα στοιχεία σου προσεκτικά, ή επικοινώνησε με την τράπεζα που σου έχει εκδώσει την πιστωτική σου κάρτα για περισσότερες πληροφορίες.
2. Ελλιπή στοιχεία αποστολής
Σε περίπτωση ελλιπών στοιχειών αποστολής, η παραγγελία ακυρώνεται ή θα σου σταλεί ένα e-mail για να μας δώσεις πιο συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με την παράδοση. Δοκίμασε να δώσεις όσο πιο σαφή στοιχεία για την παράδοση, ακόμη και την ώρα που θα ήθελες να παραδοθεί, χρησιμοποιώντας την φόρμα Πληροφορίες στην σελίδα Οι Παραγγελίες μου.
3. Το προϊόν είναι σε έλλειψη
Θα ενημερωθείς μέσω e-mail για το προϊόν, ότι είναι σε έλλειψη, καθώς επίσης θα ενημερωθείς και για τον τρόπο επιστροφής των χρημάτων, αν η πληρωμή έχει πραγματοποιηθεί είτε μέσω Paypal είτε μέσω πιστωτικής κάρτα.
Εάν για οποιοδήποτε λόγο η παραγγελία σου ακυρώθηκε και δεν έλαβες το e-mail, τότε χρησιμοποίησε την φόρμα επικοινωνίας.
Πόσος χρόνος απαιτείται για την αντικατάσταση των προϊόντων;
Ο χρόνος που απαιτείται, εξαρτάται από την διαθεσιμότητα των προϊόντων
- Εάν το προϊόν(τα), είναι σε διαθεσιμότητα, συνήθως απαιτούνται 1-3 εργάσιμες ημέρες, από την ημέρα που θα παραλάβουμε το προς επιστροφή προϊόν(τα).
- Εάν το προϊόν(τα) είναι σε έλλειψη, τότε θα χρειαστούμε 1-2 εβδομάδες, από την ημερομηνία που θα λάβουμε το προϊόν(τα) πίσω.
- Εάν το προϊόν(τα) είναι σε έλλειψη και μη διαθέσιμο πλέον, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου μέσω e-mail για να σου προτείνουμε ένα από τα παρακάτω:
i. Αντικατάσταση με ένα άλλο προϊόν.
ii. Επιστροφή χρημάτων, της αξίας των προϊόντων και μόνο. (Δεν περιλαμβάνονται τα κόστη μεταφορικών και αντικαταβολής)
Η παραγγελία μου δεν παραδόθηκε. Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση;
Αρχικά έλεγξε την παραγγελία σου προσεκτικά, αν τα στοιχεία αποστολής που δήλωσες είναι σωστά από τον λογαριασμό σου στην σελίδα Οι Παραγγελίες μου.
Για παραγγελίες που προορίζονται για παράδοση στην Ελλάδα:
Έλεγξε τον αριθμό αποστολής που σου έχει σταλεί, εφόσον η κατάσταση της παραγγελίας είναι “Order Sent” ή Order Sent & Completed”.
Μερικές φορές η εταιρεία courier αν δεν βρει κάποιον να παραδώσει την παραγγελία σου, αφήνει ένα σημείωμα. Αν δεν υπάρχει και αυτό, έχοντας τον αριθμό αποστολής που σου έχει σταλεί και μέσω email, μπορείς να καλέσεις την ACS στον τηλεφωνικό αριθμό 801-500 1111 (ο τηλεφωνικός αριθμός ισχύει μόνο για την Ελλάδα) και θα σου δώσει οδηγίες σχετικά με την παράδοση της αποστολής σου.
Για παραγγελίες που προορίζονται για διεθνείς προορισμούς:
Αποστόλη μέσω ΕΛ.ΤΑ - Συστημένο
Έλεγξε τον αριθμό αποστολής που σου έχει αποσταλεί. Ενδέχεται η παραγγελία σου να έχει καθυστερήσει στο τελωνείο της χώρας που προορίζεται.
Με τον αριθμό αποστολής, μπορείς να ρωτήσεις στο τοπικό ταχυδρομείο της περιοχής και να μάθεις για ποιο λόγο έχει καθυστερήσει η παραγγελία ή αν βρίσκεται στο τελωνείο και έχει σταματήσει εκεί.
Εάν η κατάσταση της παραγγελίας έχει δηλωθεί «Order Sent & Complete», δηλαδή ότι παραδόθηκε, και δεν την έχεις λάβει, επικοινώνησε μέσω της φόρμας επικοινωνίας μαζί μας.
Αποστολή σε ταχυδρομικές θυρίδες (ΤΘ)
Η αποστολή σε Ταχυδρομικές Θυρίδες (ΤΘ) είναι εφικτή. Σημείωσε στα "Σχόλια" της παραγγελίας σου την Ταχυδρομική θυρίδα που επιθυμείς να στείλουμε τα προϊόντα σου.
Ενδεχομένως σε κάποιους διεθνείς προορισμούς να μην είναι εφικτή η αποστολή σε ταχυδρομικές θυρίδες.
Γιατί επέστρεψε η παραγγελία μου ενώ την έστειλα για αντικατάσταση;
Αν η παραγγελία σου επέστρεψε ενώ μας την έστειλες για αντικατάσταση, τότε αυτό θα προήλθε για κάποιον από του παρακάτω λόγους:
- Είτε το μπλουζάκι ήταν φορεμένο
- Είτε πλυμένο
Όλα τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να στέλνονται στην αρχική τους κατάσταση.
Να θυμάσαι ότι τα κόστη της επιστροφής βαρύνουν εσένα, εκτός αν η υπαιτιότητα οφείλεται στο tshirtakias.
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ
Με ποια μέθοδο έχουν τυπωθεί τα μπλουζάκια και ποια η ποιότητα της εκτύπωσης;
Η μέθοδος που χρησιμοποιούμε στον Tshirtakia είναι η τελευταία στην τεχνολογία της ψηφιακή μεταξοτυπίας, το λεγόμενο D.T.G. ( Direct to garment - Απευθείας στο ένδυμα). Η εκτύπωση απευθείας στο ύφασμα αποτελεί την πιο σύγχρονη μορφή εκτύπωσης & έχει τα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα. Εδώ το χρώμα πέφτει άμεσα στην ίνα του υφάσματος , χωρίς να χρησιμοποιούνται πλαστικά υλικά.Έτσι μπορούμε να αποτυπώσουμε ακόμη και την πιο μικρή λεπτομέρεια, χωρίς να χρειάζεται να υπάρχει κάποιο φόντο ή κάποιο περίγραμμα. Σε αυτή την εκτύπωση δεν θα αισθανθείτε το τύπωμα καθόλου πάνω σας & το σώμα σας θα αναπνέει.Η ψηφιακή εκτύπωση απευθείας στο ύφασμα είναι ιδανική για σχέδια με πολλά χρώματα & για φωτογραφίες.
Όλα τα προιόντα ψηφιακής μεταξοτυπίας πλένωνται κανονικά στο πλυντήριο.